Divi vienkārši Padomi, Kas Palīdzēs Tev Nomest Svaru

Varētu teikt, ka rietumu pasaulē spriešana pēc liekā svara līmeņa ir ļoti izplatīta lieta. Tas ir radījis neskaitāmu diētu untumus, neskaitāmas uztura bagātinātāju kompānijas un visu vienkopus ietverošas kompānijas, firmas un jaundibinātus uzņēmumus, lai tikai tev palīdzētu nomest svaru.
Kopīgais tam visam ir, ka viņi nopelna naudu pārdodot produktus cilvēkiem, kuri domā, ka, lai zaudētu svaru viņiem šie produkti ir nepieciešami.

Patiesībā interneta vidē esošie raksti par ēšanu, veselīgu uzturu un svara zaudēšanu nodrošina jūs ar visu nepieciešamo informāciju, lai jūs varētu sasniegt savu mērķi svara zaudēšanā.
Garīgās veselības un sociālās vides perspektīva ir bieži vien saistītas – divas puses, kas var ļoti dramatiski palīdzēs tev nomest svaru. Tomēr fakts joprojām paliek nemainīgs – jebkāda informācija, kas jebkuram ir vajadzīga par svara zaudēšanu jau reiz ir uzrakstīta.
Tas ir fakts.

nomest svaruFoto: A m o r e Caterina, CC BY-ND 2.0

Tomēr rodas jautājums – ja reiz viss jau ir uzrakstīts, kādēļ joprojām ir tik daudz diētas mēģinājumu, kas izgāžas? Kādēļ tik daudzi cilvēki joprojām ir ar lieko svaru?
Uz otro jautājumu šķiet ir viegli atbildēt, ne visiem ir pieeja nepieciešamajām zināšanām.
Atbilde uz pirmo jautājumu ir – daudzi diētas mēģinājumi izgāžas vienas galvenās lietas dēļ:

Attieksme, kad kāds ir sācis izmēģināt „diētu”. Galvenais priekšstats, kas pastāv starp vairākumu cilvēku, kas nolēmuši ieturēt diētu ir:” Labi, ja gribu nomest svaru, man jāsamazina mana kaloriju uzņemšana līdz 1756.4, man jāēd 123.1 grami proteīna, 180.3 gramus ogļhidrātu, 55.2 gramus tauku.”
Tas var būt diezgan efektīvi un strādāt īstermiņā. Bet būsim godīgi šeit. Gandrīz nevienam nav vajadzīgās motivācijas, lai noturētos pie šādiem svara zaudēšanas mēģinājumiem ilgākā laika periodā.
Tas noved pie tā, ka vairākums cilvēku, kā saka „izkrīt no vagona.”
Tas parāda tā cilvēka garīgo stāvokli, kad viņš mēģina ēst veselīgi. Kā? Tu brauc šajā veselīgās pārtikas vagonā, kamēr zaudē svaru, ko esi gribējis. Pēc tam tu dodies tālāk vai izkrīti no tā un ielec ceptu vistas vai McDonalda vagonā? Tas šķiet absurdi?

Jau atkal, tas ir ļoti vienkārši. Ir ļoti daudz citu faktoru šajā darbā. Faktori, kurus ir grūti iekļaut vienā rakstā.

SĀC ŠEIT.

Šis muļķīgi garais ievads ir novedis pie diviem galvenajiem punktiem un patiesā raksta nosaukuma:

1. Ēd (veselīgi) ēdienu, kurš tev patīk

Tas izklausās muļķīgi vienkārši, vai ne? Kāda pētījuma pētnieki atklāja, ka cilvēki grib vairāk ēst ēdienu, ar ko tie bija „pazīstami” un, kad tiem bija jāēd ēdiens, kas tiem patika, pretēji, kad bija jāēd kaut kas, kam tie nedeva priekšroku. Un paturi prātā, ka abas maltītes satur vienādu daudzumu kaloriju.
Tātad, būtībā tas nozīmē, ka tad, kad tie ēda ēdienu, kas viņiem patika un bija šo maltīti beiguši, viņiem bija mazāka vēlme turpināt ēst vēl kaut ko, salīdzinoši ar situāciju, kurā tiem lika ēst ēdienu, kam tie nedeva priekšroku.
Tas nozīmē, ka ēdot (veselīgi!) ēdienu, ko tu izbaudi un kas tev garšo, tu rezultātā ēdīsi mazāk un vēlāk jutīsi mazāku izsalkumu.

2. Esi vairāk zinošs par savām emocijām

Šis var neattiekties uz pilnīgi visiem lasītājiem. Lai vai kā, tas ir ļoti svarīgs punkts, kam pievērst uzmanību.
Emocionālā ēšana – ēšanas akts, kam ir mērķis apmierināt dažādas psiholoģiskās vēlmes, kas netiek piepildītas pašas no sevis.
Cilvēki, kas ir emocionālie ēdāji, ēd lai mazinātu stresu vai arī ēd, kad izjūt skumjas. Tam ir interesants evolucionārs izskaidrojums, bet šis raksts kļūs krietni par garu, ja šeit par to rakstīs (īsā versija: tu alksti ogļhidrātus, kad esi skumjš, lai vairotu prieku).

Tātad, kādēļ ir svarīgi apzināties savas emocijas?

Emocionālā ēšana bieži vien noved pie uzdzīves, kā rezultātā var tikt uzņemts milzīgs skaits kaloriju. Jau atkal pētnieki ir izpētījuši, ka cilvēkiem ir mazāka tieksme saistīties ar emocionālo ēšanu, ja viņi pārzina savas emocijas un apzinās savus vājos punktus, kas noved pie negribētas uzdzīves ar ēdienu.
Tātad vienkārši esot zinošākam par savām emocijām (un līdz ar to saviem vājajiem punktiem), tu vari samazināt tā ēdiena daudzumu, ko tu apēd. Vai arī samazini to uzdzīves ar ēdienu gadījumus, kad parādās kāda no šīm epizodēm, līdz ar to samazini arī kopējo uzņemto kaloriju skaitu.

Šie ir divi uz pierādījumiem balstīti padomi, kas var radīt ietekmi uz panākumiem cenšoties nomest svaru ilgtermiņā.
Acīmredzami, šīs varētu tikt uzskatītas par papildus stratēģijām ēdot veselīgu ēdienu (daudz dažādu krāsu dārzeņus, gaļu, augļus, veselīgos taukus un riekstus) – tieši tādā secībā.

Un nekādu apstrādāto draņķu.

Pievienot Komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.Obligātie lauki ir atzīmēti *

*