Olu Diēta

Šīs diētas pamatā ir nevis kvantitāte, bet sastāvs.
Olu diēta palīdzēs ātri zaudēt svaru. Tiek apgalvots, ka precīzi ievērojot norādes, nedēļas laikā iespējams zaudēt 6kg.
Nav ieteicams ievērot šo diētu vairāk kā vienu nedēļu.

Atļautie dzērieni: Melna kafija, melnā tēja, citronu tēja, svaiga greipfrūtu sula, toniks, gāzēts ūdens (ne vairāk kā 3 krūzes dienā no iepriekšminētajiem dzērieniem). Neierobežotā daudzumā drīkst dzert ūdeni. Nav atļauti nekādi saldinātāji.

Salātu sastāvs: salātu lapas, tomāti un selerija. Nav atļauts ne etiķis, ne salātu mērces. Var pievienot salātiem piparus un garšvielas.

olu diētaFoto: John Loo, CC BY 2.0

Speciālas piezīmes:

  • Atturies no visiem pārtikas produktiem, kas nav norādīti tālākajā rakstā
  • Nav atļauti aizstājēji
  • Ēd tikai to, kas ir norādīts vai iztiec bez tā pavisam
  • Nedrīkst ēst starp ēdienreizēm
  • Nedrīkst lietot alkoholiskos dzērienus, pienu, sviestu, eļļu vai taukus

Olu diēta nebūs izdevusies, ja strikti neievērosiet visus norādījumus.
Tu vari mainīt dienu kārtību, kamēr vien pieturies pie tā, kas norādīts šajā rakstā.

1.diena
Brokastis: 1 šķēle sausa pilngraudu maizes grauzdiņa, 1 liels grilēts (apcepts) tomāts
Pusdienas: Jebkāds daudzums svaigu augļu
Vakariņas: 2 cieti vārītas olas, salāti, 1 greipfrūts

2.diena
Brokastis: 1 greipfrūts un 1 vārīta ola
Pusdienas: Cepta vista (jebkādā daudzumā) un 2 lieli svaigi tomāti
Vakariņas: 1 mazs grilēts steiks un salāti

3.diena
Brokastis: 1 greipfrūts un 1 vārīta ola
Pusdienas: 2 cieti vārītas olas un salāti
Vakariņas: 2 grilētas jēra karbonādes, selerija un gurķis

4.diena
Brokastis: 1 šķēle sausa pilngraudu maizes grauzdiņa un 2 bez čaumalas vārītas olas
Pusdienas: Jebkāds daudzums svaigu augļu
Vakariņas: 2 grilētas jēra karbonādes, selerija un gurķis

5.diena
Brokastis: 1 šķēle sausa pilngraudu maizes grauzdiņa un 2 bez čaumalas vārītas olas
Pusdienas: 2 bez čaumalas vārītas olas un divi lieli svaigi tomāti
Vakariņas: Svaiga vai konservēta zivs (avota ūdenī) un salāti

6.diena
Brokastis: 1 vārīta ola un 1 glāze svaigas greipfrūtu sulas
Pusdienas: Jebkāds daudzums svaigu augļu
Vakariņas: Cepta vistas gaļa, burkāni un kabači

7.diena
Brokastis: Olu kultenis no 2 olām un 1 liels grilēts tomāts
Pusdienas: 2 bez čaumalas vārītas olas un spināti
Vakariņas: 1 mazs grilēts steiks un salāti

Olu diēta var palīdzēt atgūt formu, bet neaizraujieties ar to un labāk to izmantot ne ilgāk kā vienu nedēļu vienā piegājienā.

Piebilde: Šī informācija tiek sniegta tikai informatīvā nolūkā. Tā nav paredzēta un nav uztverama kā medicīnisks padoms. Šī informācija var nebūt jums piemērota, tādēļ, pirms izmēģināt šo diētu konsultējieties ar ārstu, uztura, fitnesa vai citu atbilstošu speciālistu. Izmantojot jebkuru šajā vietnē ievietoto informāciju, jūs to darāt uz savu atbildību.

6 comments

  1. vai tiesam tas palidz?
    esmu izmeginajusi loti daudz,pat nedelu neko nees.
    zaudeju tikai 3kg…

  2. 2 grilētas jēra karbonādes vakariņās? Murgs kaut kāds!

  3. Interesanta diēta. Bet ko darīt veģetāriešiem? Iznāk, ka šī diēta piemērota tikai gaļēdājiem 🙁

  4. Sveiki, pati sēžu uz šo diētu, ja visu ievēro tad ļoti labi rezultāti ,esmu izgajusi pirmo nedēļu, tagad sāksies otra, sveru ES 71 kg tagad 67. Tas ir tikai pirmā nedēļā, bet ne viena diēta palīdzēs ES vel pa vakariem skrienu, caur dienu iznāk. Tā lūk

  5. Vienīgi šāda diēta ir iedarbīga : Pirmdien nopērc 10 olas. Otrdien izvāri vienu olu,trešdien šo olu nomizo,ceturtdien apēd baltumu,piektdien dzeltenumu,saetdien un svētdien atslodzes diena. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*